Houston we have a problem. Heb per ongeluk me Piepeke haar eerste blog entry alweer gewist :-( Domme computers in Dallas loggen automatisch uit en ctrl-C hier doet blijkbaar iets anders dan thuis!!!

Anyways, we got a plain to catch, de laatste van vandaag... Voorlopig: we leven nog, en vanavond hebbben we alvast 1 killer story om (opnieuw) over te bloggen!
xxxxx
Jannemanrobinson en Piepeke
Anyways, we got a plain to catch, de laatste van vandaag... Voorlopig: we leven nog, en vanavond hebbben we alvast 1 killer story om (opnieuw) over te bloggen!
xxxxx
Jannemanrobinson en Piepeke

6 opmerkingen:
Amai amai, spannend en avontuurlijk blogje!!!
Veel succes toch hoor!
Vele groetjes van die jongen aan de computer in Dallas airport - maar dan de computer naast je... Hehe!
xxxxxx
Hey Maatje en matinneke!!!!
Alles goed met jullie? Hoe valt het 'trekken' mee tot nu toe? Nog geen 'eerste' praktische problemen tegengekomen en overwonnen? Goede vluchten gehad? Missen jullie het redelijk koude, mistige belgische weer nog niet? Ik kijk al uit om al jullie avonturen te lezen! En wie weet heb ik wel een verrassing bij jullie terugkeer ;-)
Ik hoop spoedig meer te kunnen lezen van jullie avontuurlijke trektochten!
P.S.: In geval van een zoekactie: Ik trek desnoods conquistadores-gewijs door Mexico om jullie (of jullie beenderen) veilig en wel op/in Vlaamse klei te planten. :-P
ja, goed hoor. We blijven het volgen. Nu nog die qwertyklavieren gewoon worden. have fun.
hey hey :) had gisteren avond rond 23:00 uur al iets gezien maar verstond niet goed wat er stond :s iets over een gastje die naast jullie op de computer zat fzo :p lololol! anyway, hier alles goed.. mis jullie wel verschrikkelijk :( en KAKA weer dat het hier is.. mist en f*cking koud :(
HVJ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
(btw toenk je dikke trien logde kreegk zo'n 16 whispers tegelijjk vo pugs -.-' great wi) :p
xxx
Hoihoi lievekes, hoop dat jullie ondertussen hebben kunnen kennismaken met Jennifer, en dat de eerste indrukken van Mexico Stad jullie zijn bevallen. We kijken vol spanning uit naar de eerste verslagen.
Kissie vanuit het mistige België...
Hoi lieverds, het heeft natuurlijk weer een tijdje geduurd vooraleer moeder alni erin geslaagd is om jullie weblog te openen en te beantwoorden... gelukkig was ons Hanneke in de buurt om moeder in haar onkunde bij te staan!!!
Was heel blij te horen dat jullie veilig zijn aangekomen, en nu op weg : talrijke, onvergeetlijke avonturen tegemoet!!! Veel fotootjes trekken hé, dan houden we na thuiskomst eens een foto-avondje!!!!! Thuiskomst; amaai, zolang nog!!! 'k Mag er niet aan denken!!!! Maar ... met af en toe wat nieuws van jullie zal 't wel lukken!!!! Allee ne superknuffel voor jullie beiden en ....love you very much!!!!
Een reactie posten